2011 m. sausio 21 d., penktadienis

Tėveliams

Aš trapus ir baltas popieriaus lapas,
Pats nusispalvinti negaliu.
Tad jei piešite mane tamsiomis spalvomis-būsiu niūrus,
Jei piešite mane skaisčiomis spalvomis-būsiu šviesus ir linksmas.

Aš paruoštas lipdymui molio gabalas,
Pats nusilipdyti negaliu.
Tad jei lipdysite mane piktą-būsiu gąsdinantis,
Jei lipdysite mane mąstantį-būsiu paguodžiantis.

Aš maža, gležna gyvybės sėkla,
Pati išdygti negaliu.
Tad jei sėsite mane abejingai-užaugsiu menka,
Jei sėsite mane su meile-užaugsiu derlinga.

Aš Jūsu sumanyta, bet neužbaigta daina,
Pati sau žodžių pasirašyti negaliu.
Tad jei sudėsite į mane bet kokius žodžius-skambėsiu padrikai,
Jei sudėsite į mane išminties pilnus žodžius-skambėsiu gyvai.

Globokite, mylėkite mane. Aš-Jūsu vaikas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą