2012 m. vasario 8 d., trečiadienis

Vasario 16

Darželyje jau prasidėjo temos vaikams apie gimtinę, tėvynę. Siūlau jums ką pati radau ar pritaikiau.
Lietuva
View more presentations or Upload your own.


Lietuva
View more presentations or Upload your own.

Interaktyvūs žaidimai

Lietuvos kaimynai

11 Lietuvos miestų

Lietuvos apskritys 

 Bendri krantai

Lietuvos liaudies buities muziejus

Lietuva - mano šalis

Lietuvos vaizdai

Neregėta Lietuva

Lietuvos vaizdai iš paukščio skrydžio

Lietuva panoramose

Virtualūs turai po Lietuvą

Lietuvos maršrutai

 Kita informacija

 Lietuvos piliakalniai

Namai lietuvių etninėje kultūroje

Gyvūnijos pasaulis etninėje kultūroje

Augalija etninėje kultūroje

 "Bitinijos šalies" laidos

Vilniaus įkūrimo istorija

Vilniaus universiteto steigimo istorija

 Kauno pilies istorija

Dėlionės

Trakų pilis

Kernavė

Parnidžo kopa

Pažaislio vienuolynas

Eglė žalčių karalienė

Jūratė ir Kąstytis



Ryto maldelė

Labas rytas, tėveli, motute,
Labas rytas gėlyte, saulute.
Labas rytas žaisliukai maži,
Labas rytas Tėvyne, girdi?
Labas rytas ir Tau, kurs aukštai,
Saugai žemę, vaikus ir už tai,
Šį rytą aš ačiū tariu,
Kad laiminga nubusti galiu.

Saugok saulę, mamytę, tėvelį,
Saugok mažą, mažytį paukštelį
Ir mane Tu, lydėk takeliu,
Kai aš eisiu dulkėtu keliu.
Kai sūpuosiu, migdysiu lėles.
Statysiu, konstruosiu mašinėles.
Laiminga po saule skraidysiu,
Tu, saugok vaikystę, su vėju.
Ačiū Tau, kad aš šiandien esu,
Ir laiminga gimtinėj gyvenu.


2011-02-04 08:30:02
valerijaaa

Vasario 16d. atminti

Kovojom už laisvę...
Tūkstančius kartų prakeikti!
Tie kurie nepaisė mūsų noro
Tapti nepriklausoma šalim.

Bet mes nugalėjom,
Baisiausias naktis iškentėjom,
Stipriausius smūgius atlaikėm
Ir tapom nepriklausoma valstybe.

Laisvė! - galim tarti drąsiai,
Ir kultūrą savo išlaikyti,
Himną be baimės giedoti,
Visa geriausia atiduoti.


2010-02-16 10:32:37
Živilė

Lietuvai

Kažkur Europos vidury,
Prie Baltijos smėlėtos.
Sau dainą suokia Vyturys,
Ir kalvos ten gėlėtos.

Tenai šalis mūs mylima,
Ji Lietuva vadinas.
Lig ašarų man artima,
Žiedais ramunių ji pasidabinus.

Graži ir taip man artima,
Tėvyne Tu saulėta.
O kiek pasaulyje dainų,
Apie Tave sudėta.

Gandrai iš tolimų kraštų,
Į Lietuvą pargrįžta.
Nes jiems čia taip ramu, ramu,
Čia meilė trykšte trykšta.

Tarsi pro langą pamatau.
Senelis plačią dirvą aria.
Jei kur paslydus parklupau,
Močiutė švelnų žodį taria.

Jų jau nėra, bet Tu likai,
Mano miela gimtine.
Juk ne vienam taip patikai
O Lietuva, Tėvyne!

2006/08/20


2006-09-02 02:15:36
Irma

Vėliava

Tai kraujo lašas iš širdies tyros?
O gal aguona raudona?
Žaliam žaliam rugių lauke…
Kur saulė geltona per dangų rieda
Ir žada giedrą rytą. Lietuva.

Ir šitiek kartų širdimi tu išmatuota
Išsiilgta, sapnuota tremtyse!

Visi troškimai pildosi. Minties galia.
Trispalvė vėliava laisvam danguj banguoja…


2012-02-14 11:47:24
purpuras




Dėkoju Gimtinei

Jei nebūtų Tavęs,
Atminime Gimtinės
Pievų šilko pakrantėj
Ąžuolų ir beržų
Pakelėj Tėvo rankų
Daryto kryžiaus
Būčiau stulpas
Išdžiūvusio medžio
Be šaknų...
Be šaknų...


2010-05-18 15:52:16
Tolstanti

Grožis gimtinės

Mano gimtinė – sena ir apaugus,
Kur beržai trūnija pakėlėj...
O, Dieve, koks grožis gimtinės –
Čia gaudo varles baltaplunksniai garniai...
Kad ir kur mane nuvestų keliai,
Aš visada sugrįšiu čionai:
Vėl pinsiu laukų žolėms kasas,
Dainuosiu ant kapo motulės dainas.
Šiltai glamonėsiu šiaurinį vėją,
Taip pat paliesiu saulės rankas.
Nepavargsiu bėgioti per pievą,
Prisirinkti uogų saujas pilnas...
O, Groži gimtinės, kol gyva, nepamiršiu Tavęs!


2009-06-23 21:39:17
Puuuke


Šaltinis: žalia žolė.lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą